Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Close

REKLAMOWA OFENSYWA FUJITSU

Reklamowa ofensywa FUJITSU

 

REKLAMOWA OFENSYWA FUJITSU

 

Firma KLIMA-THERM przez cały rok prowadzi działania reklamowe, których zasadniczym celem jest konsekwentne budowanie świadomości FUJITSU jako marki najwyższej klasy urządzeń klimatyzacyjnych. Okres szczególnej aktywności FUJITSU w mediach branżowych – w prasie, Internecie oraz w kanałach społecznościowych – przypadł na sezon zwiększonego zainteresowania produktami klimatyzacyjnymi wśród instalatorów i klientów końcowych, a więc na lato, które w tym roku, aż do września, dopisało piękną, nierzadko wręcz upalną pogodą.

Od lipca do września br. reklama FUJITSU w sposób ciągły obecna była we wszystkich najważniejszych magazynach oraz na największych portalach internetowych branży HVACR. Chcąc efektywnie wspierać Państwa działalność handlową, zrealizowaliśmy kampanię reklamową zachęcającą grupę Autoryzowanych Partnerów Serwisowych FUJITSU do aktywnych zakupów premiowanych licznymi nagrodami fundowanymi w Programie Wsparcia Sprzedaży „American Dream – poznaj klimat przygody”, jak również mającą na celu pozyskanie do Programu nowych firm jako Państwa potencjalnych Klientów. Przez trzy miesiące wysłaliśmy blisko 20 mailingów do bazy odbiorców wszystkich portali branży HVACR oraz systematycznie informowaliśmy uczestników programu wsparcia sprzedaży FUJITSU o nowościach i akcjach specjalnych towarzyszących Programowi „American Dream”.

Drugim filarem prowadzonej komunikacji było dotarcie do klientów końcowych w sposób kontekstowy, czyli w czasie fali największych upałów, która nadciągnęła nad Polskę w sierpniu. FUJITSU jako jedyna marka urządzeń klimatyzacyjnych była obecna reklamowo na Onet.pl - jednym z największych portali internetowych, który miesięcznie odwiedzany jest przez ponad 15 milionów unikalnych użytkowników Internetu (wg Megapanel, 08/2015). Kampania FUJITSU na portalu Onet.pl przełożyła się na blisko 6 tys. odsłon postronny „Sieć sprzedaży” z kontaktami do Autoryzowanych Dystrybutorów FUJITSU oraz wygenerowała miliony wyświetleń, budując świadomość marki FUJITSU w grupie konsumentów – potencjalnych użytkowników klimatyzacji. Również w sierpniu reklama FUJITSU pojawiła się na portalu Muratordom.pl, którego odbiorcami są przede wszystkim prywatni inwestorzy oraz instalatorzy w liczbie ponad 30 tys. unikalnych użytkowników.

We wrześniu przekaz reklamowy FUJITSU uzupełniliśmy o atrybut funkcji grzania, chcąc tym samym podkreślić użyteczność klimatyzacji jako całorocznego produktu służącego zapewnianiu komfortu cieplnego zarówno w lecie, jak i w tzw. okresach przejściowych. I tak m.in. w „Paliwach Płynnych” - oficjalnym magazynie Polskiej Izby Paliw Płynnych, ukazała się reklama Grupy KLIMA-THERM jako dostawcy rozwiązań grzewczo-klimatyzacyjnych na czele z flagową grupą produktów marki FUJITSU. Całoroczne zastosowanie urządzeń klimatyzacyjnych akcentowane było również w mediach społecznościowych – w tym celu na profilu Kocham Świeże Powietrze na Facebooku (dziś liczącym już ponad 18 tys. fanów) prowadzimy specjalny quiz budujący świadomość klimatyzacji jako urządzenia przydatnego przez cały rok, z odnośnikiem do listy Autoryzowanych Dystrybutorów FUJITSU zamieszczonej na stronie www KLIMA-THERM.

Poniżej prezentujemy zestawienie najważniejszych mediów, które zostały wykorzystane w letnio-jesiennej kampanii marki FUJITSU. Jesteśmy przekonani, iż tak intensywna komunikacja reklamowa, w połączeniu z aktywnościami promocyjnymi realizowanymi w ramach Programu Wsparcia Sprzedaży „American Dream”, pozwolą wszystkim nam z sukcesem zamknąć drugie półrocze 2015 roku!

MAGAZYNY

  • Rynek Instalacyjny
  • Chłodnictwo i klimatyzacja
  • Technika Chłodnicza i Klimatyzacyjna
  • Cyrkulacje
  • Polski Instalator
  • Murator
  • Murator – „Instalacje w domu”
  • Informator instalacyjny (rocznik)
  • Biurowce w Polsce 2015 (edycja jesienna)
  • Paliwa Płynne
  • Puls Biznesu
  • Gazeta Wyborcza


INTERNET & E-MAILING

  • Wentylacja.com.pl
  • Klimatyzacja.pl/ Wentylacja.pl
  • HVACR.pl
  • Klimatyzacja.biz/ Wentylacja.biz/ Chłodnictwo.biz
  • Chłodnictwo i Klimatyzacja
  • Polski Instalator
  • Muratordom.pl
  • Onet.pl
  • Facebook.com