Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Close

DZIAŁANIA REKLAMOWE WSPIERAJĄCE MARKĘ FUJITSU 2015

REKLAMY 2015

 

DZIAŁANIA REKLAMOWE WSPIERAJĄCE MARKĘ FUJITSU 

 

Firma KLIMA-THERM starając się wspierać Dystrybutorów w działaniach sprzedażowych, opracowała zestaw zdywersyfikowanych narzędzi reklamowych, które mają na celu zwiększyć świadomość, zainteresowanie oraz sprzedaż urządzeń FUJITSU na polskim rynku.

 

Jednym z podstawowych działań kierowanych do Klientów Końcowych jest reklama. Jej różnorodne formy są kreowane do prasy branżowej i internetu. Reklama banerowa, newsy produktowe czy opinie ekspertów umieszczane są przede wszystkim na portalach wentylacja.com.pl, hvacr.pl, klimatyzacja.pl. W czerwcu ruszyła wakacyjna kampania klimatyzatorów FUJISTU na Google Adwords i Facebook’u,  wykorzystująca strony docelowe, które zawierają formularz kontaktowy. Celem tej akcji reklamowej marki FUJITSU jest pozyskiwanie zapytań handlowych od Klientów Indywidualnych, które to zapytania zostaną przekazane naszym Dealerom. W prasie marka FUJISTU promowana jest w  magazynach: Murator, Budujemy Dom, Technika Chłodnicza i Klimatyzacyjna.

 

Z kolei dla działań informacyjnych powstały wysokiej jakości katalogi, cenniki, listy referencji oraz dokumentacje techniczne dostępne w wersji papierowej oraz na stronie www.klima-therm.pl.

 

Natomiast w celu zainteresowania  ofertą urządzeń FUJITSU, Klienci firmy KLIMA-THERM co miesiąc otrzymują nowe propozycje promocji sprzedażowych. Promocje majowa i czerwcowa zostały wzmocnione dopełniającą dystrybucją poprzez mailing na portalach branżowych. Dla naszych Klientów zainteresowanych dodatkowymi upominkami z logo FUJITSU przygotowaliśmy KATALOG UPOMINKÓW FUJITSU 2015.

 

Jednocześnie firma KLIMA-THERM, chcąc nagrodzić swoich najaktywniejszych Dystrybutorów marki FUJITSU w roku 2015, wprowadziła kolejną edycję Programu Wsparcia Sprzedaży AMERICAN DREAM. Ciekawe nagrody oraz wyprawa marzeń na Zachodnie Wybrzeże Stanów Zjednoczonych czekają na zwycięzców. Zostało jeszcze pół roku na walkę o pierwsze miejsca, ale już niebawem będzie można zamienić pierwsze zdobyte punkty na nagrody rzeczowe w sklepiku na www.poznaj-klimat.pl.