Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Close

Sprawdź co nowego na Facebook'u

Sprawdź, co nowego na Facebook’u

 

„Kocham Świeże Powietrze” to fan page prowadzony przez Grupę KLIMA-THERM na Facebook’u od lipca br. Jego zasadniczym celem jest budowa świadomości produktów klimatyzacyjnych wśród użytkowników końcowych, a tym samym wsparcie działań Dystrybutorów i Instalatorów urządzeń klimatyzacyjnych FUJITSU.

 

Przez ponad 4 miesiące aktywności marki FUJITSU na Facebook’u udało się pozyskać blisko 5 tys. fanów, którzy stanowią liczną grupę potencjalnych klientów – odbiorców klimatyzacji. W celu lepszego zaangażowania fanów w treści komunikowane na profilu „Kocham Świeże Powietrze”, informacje stricte produktowe przeplatane są elementami lifestyle’owymi – dotyczącymi różnorodnych form aktywnego spędzania czasu na świeżym powietrzu.

 

Motywem przewodnim postów realizowanych w okresie jesienno-zimowym jest aspekt ciepła w naszych domach, a przez to uświadomienie fanom, iż klimatyzacja to również efektywne źródło ogrzewania. Kontekstowy sposób budowy rynku odbiorców urządzeń klimatyzacyjnych połączono m.in. z bezpośrednim odniesieniem do punktów dystrybucji produktów FUJITSU. Wspólnie z grupą fanów udajemy się w wirtualną podróż po polskich, „klimatycznych” miastach, zachęcając do kontaktu z lokalnymi Dystrybutorami.

 

Za pośrednictwem portalu Facebook informujemy również o inicjatywach promocyjno-reklamowych naszych Partnerów. I tak w listopadzie uwagę fanów zwróciliśmy m.in. na Olsztyn, gdzie firma Technical prowadzi obecnie kampanię reklamową produktów z grupy pomp ciepła FUJITSU.

 

Wszystkich Państwa gorąco zachęcamy do aktywnego włączenia się w komunikację na naszym profilu „Kocham Świeże Powietrze”!